Arkadyus pisze:Wszystko ma swoje wady i zalety:
Benzyna - najwyższa moc / osiągi, dużo pali drogiej benzyny.
LPG - cena paliwa, droga instalacja, szybkie zużywanie sie elementów samochodu.
Diesel - tania i niezawodna eksploatacja, drożej niż LPG, ale za to silnik nie do zarżnięcia.
Benzyna - najwyższa moc / osiągi, dużo pali drogiej benzyny - jeszcze tak, ale są bardzo fajne technologie wprowadzane, które zobaczycie nie będzie totalnie różnicy pomiędzy dieslem, oczywiście nie wchodząc w mankamenty techniczne, bo silnik diesla jest troszeczke inaczej zbudowany
LPG - cena paliwa, droga instalacja, szybkie zużywanie się elementów samochodu - Instalacja nie jest droga, jezeli wiemy gdzie zakładać
.Na prawdę fajne ceny mozna wycisnąć powyżej 1k.A zużywanie się elementów samochodu??.Tu nic do rzeczy nie ma
.Jedynie instalacja moze sprawiac problem i to duzy w starszych samochodach.Zwykle drobnostki ale za 100-150 zl:).Mój kumpel zawór wymieniał na sekwencji za części 40 zł ( bezcen ) a robicizna 140
.No a w warsztacie nie będę mówił ile haha, bo sam wiem jak to jest i nie chcecie znać prawdy
.Silnik oczywiście pracują troszkę w innym trybie, który wpływa na jego żywotnośc.Nieznacznie ale jednak.
Diesel - tania i niezawodna eksploatacja, drożej niż LPG, ale za to silnik nie do zarżnięcia -
Z tym drożej niż LPG to bym nie przesadzał przykład.Skoda Fabia kombii 1.2 HTP pali 10 litrów gazu co w przeliczeniu na zł wyjdzie nam około 22-24 zł a fajny dieselek niech spali nam 6 litrów za cenę 4 zł to wychodzi nam praktycznie to samo
.Innaczej się jeździ dieslem, niż benzyniakiem to chyba każdy wie
.Tylko jest jedno ale.Jeżeli walnie coś w motorze u diesla to koszta są ogromne.
Tak jak pisałem samochód to skarbonka bez dna.Jeżeli kupimy nówkę sztukę to mamy 2 lata spokojnej jazdy, a potem niestety jest jak jest:D.Nie chcę mówić, że się znam ale "pracuję" już w 2 warsztacie i jaki by nie był samochód to niestety $$$