Regulamin Działu Imprezy / Events

Centrum największych event'ów światowych jak i wszelkich klubowych imprez.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Fire (TEDPT)
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 1674
Rejestracja: 2009-07-21, 16:12
Ulubiony DJ: Każdyr
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Regulamin Działu Imprezy / Events

Post autor: Fire (TEDPT) »

Dział Imprezy / Eventy służy do reklamy najróżniejszych imprez, czy też najważniejszych wydarzeń, które chcecie polecić i są warte polecenia.

Tematy tworzymy wg. wzoru:

Nazwa tematu: Data imprezy (dzień.miesiąc.rok) || Nazwa imprezy || Nazwa klubu || Miejscowość
Przykład: 28.01.2012 || Sunrise Festival '12 || Klub Piramida - Kołobrzeg


W treści tematu muszą znaleźć się takie informacje, jak:
- plakat
- nazwa imprezy
- data imprezy
- miejsce imprezy
- opcjonalnie line up i podobne, ceny biletów, start imprezy


Wszelkie tematy nie spełniające wyżej wymienionych wytycznych, zostanie przeniesiony do kosza.
Obrazek

ODPOWIEDZ