POSTY OZNACZONE TAGIEM: Dan Price

Pierwszy tego typu dwudniowy festiwal w Trójmieście, na którym pojawią się producenci i wykonawcy szeroko pojętej muzyki elektronicznej. Aby każdy znalazł coś dobrego dla siebie, podzieliliśmy festiwal tematycznie. Pierwszego dnia będziemy bawić się przy hipnotyzujących dźwiękach muzyki Trance. Drugiego dnia skupimy się na muzyce Electro-House/ Dance/ Bigroom. To jednak nie wszystko! Aby w jak najlepszym stopniu przybliżyć Wam klimat panujący na najbardziej znanych festiwalach muzyki elektronicznej, dostarczymy profesjonalne nagłośnienie, oświetlenie oraz efekty specjalne. Możemy zapewnić, że nie będzie to zwykła impreza. Przez dwa dni na naszej scenie Ultrawave pojawią się: Mike van Fabio, Next DJ, Dan Price, Fire, Lady Jane, DJ Mound oraz inni!

Fani muzyki elektronicznej z północy wciąż zmuszeni są, aby podróżować na południe na dobre elektroniczne imprezy. Jeśli chciałbyś aby to się zmieniło - nie zastanawiaj się dłużej, zaproś znajomych i kup bilety już dzisiaj! Spędź majówkę w Trójmieście z najlepszą muzyką!

Link do wydarzenia: https://www.facebook.com/events/1565326600389901/
Link do Facebooka: https://www.facebook.com/ultrawavefestival
Więcej informacji na naszej stronie internetowej www.ultrawavefestival.com

 

Ultra Music Festival 2015 RadioTP


Witam Was serdecznie po dłuższej przerwie!

Przez te kilkanaście tygodni, odkąd ukazał się mój ostatni felieton, wydarzyło się multum ciekawych rzeczy związanych z muzyką klubową, czy jak kto woli - z muzyką EDM (bo to takie popukarne stwierdzenie teraz!). Tych wydarzeń było mnóstwo - począwszy od kolejnej edycji Tomorrowland, kończąc na wynikach najpopularniejszego konkursu związanego z rankingiem DJ'ów, czyli DJ MAG TOP 100.

DJ MAG, jest to najpopularniejsze pismo związane ze światem muzyki klubowej, gdzie zamieszczane są liczne wywiady z topowymi DJ'ami, artykuły i wiele przydatnych rzeczy związanych z produkcją muzyki. Również pismo te, prowadzi ranking popularności DJ'ów z całego świata. Jest to setka najpopularniejszych artystów, na których można oddawać głosy i wspierać ich w zdobyciu jak najlepszego wyniku. Ale chyba to doskonale wiecie :) Mówiac na samym  wstępie - byłem zaskoczony numerem jeden, sądziłem, że będzie to Martin Garrix z racji pompowanych w niego pieniędzy, ale swoją pozycję obronił ponownie Robert Hardwell - jednak z czysto artystycznej strony jego skrzydłowy spod labelu revealed Dyro, zjada go na śniadanie i to bez przeżuwania i popijania, co jest pierwszym z absurdów bycia topowym DJ'em. Oczywiście jest to moja osobista opinia, a każde inne zdanie z przyjemnością wyniosę na falę dyskusji.

Wracając do tematu właściwego, to podobno DJ MAG ma rozszerzyć ten ranking do kolejnych miejsc, więc jest szansa, że będzie możliwość zobaczenia siebie w tym rankingu na.. pozycji 10 tysięcznej. Niby nic a jak cieszy, nieprawdaż? Oczywiscie to w gwoli żartu, ale faktycznie  jest taki pomysł rozszerzenia wyników o miejsca 100+, co da nam mozliwość podniecania sie pozycjami tych osób, które nie załapały się do ścisłej setki.

Znacie te rankingi na nalepiej ubraną gwiazdę, na najpopularniejszego aktora, na najlepszy kotlet mielony? Czy zauważyliście jedną prawidłowość - że przeprowadzają je instytucje związane bardzo silnie z branżą, na który temat jest przeprowadzane głosowanie? I tutaj możecie sobie pomyśleć - stop, no co za gosciu, co on wypisuje, istna kpina!

Tak wiem.. teorie spiskowe. Świat nie jest zero jedynkowy,  i wykracza poza te dwie cyfry. Teoretycznie przyjmijmy, że to co napiszę - nie jest fikcją papieru, a żywą materią dnia codziennego i zadecydujcie co jest prawdą a co fałszem.

Głosowanie na każdego z artystów odbywa się poprzez formularz i wcześniejszą rejestrację konta. Możemy wybrać kilku ulubionych artystów pozycjonując ich w wybranej przez nas kolejności. Teraz powiedzcie szczerze przed samym sobą - Czy sami nie zrobilibyście bardzo dużo aby osiągnąć jak najlepszy wynik w głosowaniu?

Rozszerzmy to teraz na dużą skalę, gdzie w grę wchodzą duże pieniądze. Serio duże i to takie, których 99% z nas nigdy nie zobaczy. Życie codzienne zmusza nas do kombinowania, do znajdowania krótszych ścieżek, do podejmowania decyzji, które niekiedy nie są łatwe i mijają się z naszym poczuciem etyki, moralności czy zwykłej sprawiedliwości. Człowiek chce więcej i więcej, rywalizacja, zapach tryumfu - i taki też jest świat muzyki. Przestałem już dawno wierzyć w sprawiedliwość i uczciwość takich rankingów, gdzie de facto nikt nie ma kontroli nad nim. Kontrola jest jednym ze sposobów osiągania sukcesu. A gdy do tego dochodzą pieniądze, to.. zaczynają się dziać ciekawe rzeczy.

Tutaj nadchodzi moment, w którym muszę się przyznać, że nie znam wyników tej listy oprócz miejsca pierwszego. Ale to nie jest istotne, ponieważ czołówka raczej się nie zmienia, tyljko następuja większe bądź mniejsze przetasowania. Pytanie jest nastepujące.. Co zrobić, aby ten ranking, faktycznie odnosił się do rzeczywistości - bo on się do tego niestety nie odnosi a daje nam pewien przejaskrawiony zarys, jak kontur który określa wypełnienie.

Mi nachodzi na myśl tylko jedna rzecz. Nie da się tego zrobić. Nie da się zmierzyć popularności żadnego z nich. Lajki mozna kupić, głosy można kupić, followersów można kupić, ankietę przeprowadzić na wybranej przez nas grupie docelowej, co wprowadza manipulację wynikiem, wyniki sprzedaży można zaniżać lub zawyżać. Tutaj nie ma obiektywnej prawdy. Jest subiektywizm i to subiektywizm w przerażającej postaci.

Nie będę ukrywał, że jest to ciężki temat. Jest to temat z serii niesprawdzalnych, bazujących w większości na przeczuciach, czy domysłach. Nie będę ukrywał, że chciałem ten tekst napisać w innym stylu i oprzeć się na innych rzeczach. Nie ukrywam, że lubię teorie spiskowe, bo uważam że tylko ignoranci nie widzą czegoś poza horyzontem własnej przestrzeni czy idei. Nie ukrywam, że wyszedł trochę z felietonu roast, ale taki jest przywilej i użyję mocnego słowa - felietonisty.

Nie jestem w stanie wyobrazić sobie co jest w stanie zrobić człowiek dla odpowiedniej cyfry przy jego imieniu czy pseudonimie. Powiem inaczej, czy są jeszcze ludzie, którzy nie pójdą do celu po trupach? Muzyka jest rzeczą, z która każdy na świecie ma do czynienia. Teraz nie mowi się robienie muzyki a robienie hajsu i fejmu. Ale nie od dziś wiadomo, że to co nas podnieca, to się nazywa kasa a kiedy w kasie forsa, to sukces pierwsza klasa. Być cyfrą, czy nie być....

Nie lubię być cyfrą.
Bo cyfrę można łatwo zmienić.

Pozdrawiam!
~ Daniel "Dan Price" Radziak

Jest to kolejny felieton Daniela Radziaka (pseud. Dan Price) – producenta muzyki elektronicznej młodego pokolenia, pochodzącego ze stolicy Polski. Swoje przemyślenia na wszelkie tematy dotyczące rodzimej sceny EDM będzie prezentował z pewnością jeszcze wiele razy – wyłącznie na radiotp.pl. Osobiście zachęcam każdego zainteresowanego tematem, o wypowiedzi, o własne spostrzeżenia w komentarzach.


Masz lekkie pióro i wylewasz na kartkę swoje zdanie na temat muzyki, bądź chciałbyś podzielić się swoimi spostrzeżeniami, lecz nie masz gdzie? Zgłoś się do nas korzystając z formularza, a opublikujemy Twoje artykuły!


Jedną z rzeczy, kóra przychodzi wraz z naszym rozwojem muzycznym – przynajmniej z moim – jest pewnego rodzaju wrażenie, że należy być na bieżąco z wydarzeniami ze świata muzyki. Oczywiście nie ma takiego człowieka, który obejrzy wszystko, przeczyta wszystko i na dodatek to przetrawi, a najlepiej jak jeszcze to co wyjdzie z tego procesu będzie zlepkiem najważniejszych informacji.

Ja taki proces przechodzę co tydzień tworząc mój podcast, bazujący na wydarzeniach minionego tygodnia i nie do końca widzę, czy mi ten proces wyszedł dobrze,czy tez nie - potrzebny gastrolog! Jednym z etapów, które przechodzę, są nowości muzyczne - prościej mowiąc – co w trawie piszczy, czyli clue każdego DJ'a – "świeże nutki!". Lwią częścia tego, są utwory przesyłane do mnie z całego swiata – Izrael, Egipt, Nowa Zelandia, USA. Totalny geograficzny kogel mogel. O ile nie zwracam uwagi na wiek każdego z artystów, o tyle ostatnio zauważyłem bardzo (niebezpieczną?) ciekawą tendencję w muzyce.

Bardzo duży procent utworów jest zrobionych przez młodych, a nawet bardzo młodych ludzi. Ba, padnie pytanie, a co w tym dziwnego, przecież muzyka nie ma ograniczeń wiekowych, rasowych.. nie ma żadnej cechy dyskyminującej każdego z nas.
…a czy ktoś pamięta, żeby w wieku 13 lat, ktoś grał na Love Parade, czy w klubie? Czy w latach 90 ktokolwiek widział łebka wystającego ledwo z nad konsoli, w miejscu gdzie wstęp jest dla dorosłych, bijącego rekordy popularności na dance listach? Ja sobie tego nie przypominam, a teraz to zjawisko staje się na porządku dziennym!

Dostaję mnóstwo utworów promocyjnych od młodych, nawet dostaję propozycję stworzenia wspólnego utworu od ludzi w takim przedziale wiekowym 12-16 lat. Nie twierdzę, że to jest źle, bo nie ma złych pasji oprócz mordowania ludzi. Dla mnie muzyka to pasja, więc czemu 12-latek nie mógłby zostać gwiazdą EDM?

Będąc tzw. trollem, oprócz wstępu z rodzicami do klubu, nie widzę innych przeciwskazań.. ewentualnie kartka napisana od mamy – "tak mój syn\córka może się bawić w miejscu, gdzie wstęp jest od 18 lat". Ahhh te złote czasy poznawania świata klubbingu. Do czego zmierzam? Do tego, ze mam nieodparte wrażenie, że świat staje się cukierkowy, nieprzyjazny dla wybitnych jednostek, preferujący nijakość i sensacje i kreujący plastik jak w fabryce lalek.

Doskonałym tego przykładem jest nijaki Aiden Jude. Doznałem totalnego porażenia kończynowo-umysłowego, gdy sie okazało, że ten chłopak ma 10 lat! Mamo, przez dziesięć lat człowiek dorosły może nabrać ogłady, pewnej mądrosci, wykształcić w sobie światopogląd, dostrzec błędy przeszłości, ale nie wiedziałem, że może zostać od pieluchy profesjonalnym DJ'em i producentem. Perfekcyjny wygląd, profesjonalny sound design, profesjonalny klip.

Co może więc 10-latek? Z pewnością pozostawić mleczaki pod poduszką dla wróżki-zębuszki. Co ten Aiden mógł mi zawinić, He's just a kid, so leave him alone. Niestety nie mogę, bo jest to doskonały przykład, negatywnych wartości, wychodzących na wierzch w kulturze EDM. Polecam zapoznać się z kilkoma newsami na jego temat. Nie ważne jak, ważne ze jest.

Przykładów takich osobistości jest wiele, jak np. Martin Garrix. Ale to już jest dźwięk korporacyjnego śpiewu. Reasumując, jeżeli nazwiecie mnie konserwatystą, to się nie miniecie daleko z prawdą. Czy klub, gdzie są półnagie kobiety, alkohol, niesamowity hałas, ludzi różnego pokroju itp. jest dobrym miejscem dla człowieka 12 letniego? Moim miejscem była szkoła i boisko, a jeżeli kluby mają się stać terenem schadzek ludzi, którzy dopiero stają się nastolatkami i odkładają swoje flamastry do szuflady, to nie wiem, czy to nie jest najlepsza pora, aby wysiąść z tego rozpędzonego pociągu.
To je EDM.. tego nie zrozumiesz. Wystarczy tylko EAT, SLEEP, RAVE & REPEATE.

Pozdrawiam!
~ Daniel "Dan Price" Radziak

Jest to pierwszy felieton Daniela Radziaka (pseud. Dan Price) – producenta muzyki elektronicznej młodego pokolenia, pochodzącego ze stolicy Polski. Swoje przemyślenia na wszelkie tematy dotyczące rodzimej sceny EDM będzie prezentował z pewnością jeszcze wiele razy – wyłącznie na radiotp.pl. Osobiście zachęcam każdego zainteresowanego tematem, o wypowiedzi, o własne spostrzeżenia w komentarzach.


Masz lekkie pióro i wylewasz na kartkę swoje zdanie na temat muzyki, bądź chciałbyś podzielić się swoimi spostrzeżeniami, lecz nie masz gdzie? Zgłoś się do nas korzystając z formularza, a opublikujemy Twoje artykuły!


EDM, czyli Electronic Dance Music to taka społeczność, kultura, często nazywana potworem, wysysajacym to co jest najlepsze w muzyce.. czyli przekaz, ambicja.. sposób w jaki ją chcemy przekazać odbiorcy.

Ja jako DJ i producent muzyczny, tkwiący w tym środowisku – obserwujący i śledzący na co dzień wydarzenia, które wiążą się z tym, co napędza to środowisko – nie jestem do końca przekonany, czy ta teza jest aż tak bardzo prawdziwa.
Porównując sytuacje do człowieka i rozbijając go na 3 najważniejsze czynniki, to: całe to zjawisko producentów - określiłbym jako ręce, wszelkie portale, labele, radio czy nawet TV - jako mózg, a odbiorców - jako szkielet. Nasuwa mi się pytanie… co w przypadku tej muzyki jest najważniejsze, czy jedna część nie funkcjonowałaby bez drugiej i trzeciej? Chyba tak, bo przecież ktoś musi tworzyć utwory, ktoś musi je sprzedawać i ktoś musi ich słuchać.

Bez producentów nie ma czego sprzedawać i nie ma kto słuchać.
Bez słuchaczy, nie ma targetu, więc nie ma komu sprzedać muzyki.
Bez sprzedawców, nie ma jak dotrzeć do odbiorców.

Jest to swoista symbioza, tak jak w przyrodzie, gdy grzyb potrzebuje drzewa, a drzewo grzyba aby przetrwać. Ktoś powie, halo halo! Przecież wielu producentów promuje się bez tzw. "mocnych pleców"! To ja odbijam piłkę i powiem, a na jaką skalę?

Co jest źródłem zatrutej studni, kto ją zatruwa i po co, a może studnia musi byś zatruta, żeby ją oczyścić? A może to zwykłe "hejterskie spojrzenie", tworzy pewien hologram, który nakazuje iść masie za trendem hejtowania tej muzyki?
Patrząc na wiele lat rozwoju muzyki elektronicznej, na rozwój technologiczny człowieka, na sposób myślenia dzisiejszych ludzi i na ich nastawienie każdy może wyciągnąć własne wnioski. Tak jak w życiu, nasze widzenie zależy od punktu siedzenia. Mój wykładowca kiedyś powiedział, że człowiek pracujący w branży nie spojrzy na muzykę w tak czysty, banalny i prosty sposób jak zwykły słuchacz. W pełni się z tym zgadzam i powiem więcej, wśród takich ludzi zanika pewnego rodzaju empatia co do zwykłego słuchacza. Czy ten brak empatii tworzy wśród producentów i świty muzycznej pewien dystans kreujący własny, niezależny świat, który nadaje trendy dzisiejszej muzyce elektronicznej, a nawet swoisty kanibalizm? Obstawiam, że tak.. bo dzisiejsza muzyka nie jest tworzona z chęci ludu dla ludu, lecz z chęci tworzenia trendów. Na szczęście każdy z nas ma wybór i ten (po)twór nie musi być tak straszny, jak go malują.

~ Daniel "Dan Price" Radziak

Jest to pierwszy felieton Daniela Radziaka (pseud. Dan Price) – producenta muzyki elektronicznej młodego pokolenia, pochodzącego ze stolicy Polski. Swoje przemyślenia na wszelkie tematy dotyczące rodzimej sceny EDM będzie prezentował z pewnością jeszcze wiele razy – wyłącznie na radiotp.pl. Osobiście zachęcam każdego zainteresowanego tematem, o wypowiedzi, o własne spostrzeżenia w komentarzach.


Masz lekkie pióro i wylewasz na kartkę swoje zdanie na temat muzyki, bądź chciałbyś podzielić się swoimi spostrzeżeniami, lecz nie masz gdzie? Zgłoś się do nas korzystając z formularza, a opublikujemy Twoje artykuły!


Powoli rozpoczynamy wprowadzać nowości w RadioTP, a od tego miesiąca będzie to nowość bardzo gorąca!

Przygotowaliśmy dla was 10 nowych programów muzycznych zagranicznych artystów pojawiających się na wielu chartsach sklepu internetowego Beatport i wielu innych! Programy te z pewnością zadowolą każdego konesera dźwięków technicznych, ale nie tylko. Poniżej prezentujemy pełną listę programów oraz częstotliwość ich występowania, zapraszamy do przeglądu!


Moonbeam to duet dwóch baraci, który powastał w 2003 roku w Niżnym Nowogrodzie, w Rosji. W 2005 roku ich własna marka- Moonbeam Digital przyczyniła się do nawiązania współpracy z takimi producentami jak Jeff Bennett, Joshua Collins, Stephan Hinz, LeRon & Yves Eaux, Clubbervision i innymi. Tworzą muzykę Atmospheric Techno, Deep Minimal, Progressive House. Zadebiutowali dzięki współpracy z Tiesto między innymi w „In Search Of Sunrise Ibiza 6” jak i w późniejszych albumach.

Moonbeam zagoszczą u nas z podcastem Ticket To The Moon w każdy pierwszy wtorek miesiąca o godzinie 22:00.


Tim Cullen to brytyjski DJ oraz producent regularnie rozgrzewający parkiety słynnych londyńskich klubów Ministry of Sound oraz Pacha. Tylko w ostatnim roku miał okazję pokazać swoje umiejętności wszędzie od Chin po Kajmany, Bahrajn aż do Ibizy i nie tylko. Talent i olbrzymia muzyczna pasja stawiają Tima jako bezkonkurencyjnego w swojej dziedzinie - nigdy nie przestanie zaskakiwać podczas seta, czy w produkcjach muzycznych. Świetny DJ, doskonały producent i wspaniały jako osoba - Tim Cullen jest prawdziwym atutem społeczności muzyki house.

Tim Cullen zagości u nas z podcastem InFact Radio co 2 tygodnie w czwartki o godzinie 21:00.


UMEK (Uros Umek) urodzony w 1976 roku w Ljublianie dj i producent . Granie rozpoczął w Słowenii w 1993 roku będąc jednym z pionierów muzyki techno w swoim kraju i jednym z pionierów miksowania z winyla. Jako jeden z nielicznych używał do grania tylko czarnych krążków, a nie zwykłych plastikowych płyt CD. Wraz z grupą przyjaciół zaczął organizować imprezy, które promowały muzyke techno. Robił to na tyle skutecznie, że techno stało się w Słowenii wyjątkowo popularne, a sam Umek postacią legendarną. Równie udane są działania Umek'a jako twórcy. Z pod jego skrzydeł wyszedł znany wszystkom dobrze label Consumer Recreation, dla którego wydaje własną muzykę, nagrywa również dla takich wytwórni jak: Tortuted, Planet Rhythm, Primate, Jeriho, Missile i jeszcze wiele innych. Muzyka, którą tworzy to najczęściej czyste techno, czasami funkowe, tech-house oraz electro. Wraz z upływem czasu wydawał rozmaite płyty, które stawały się coraz większymi hitami. Niektóre jego utwory nie raz stawały się numerami jeden, pośród dj'ów grających muzykę techno. Zdobył już popularność niemal na całym świecie, jest zapraszany na wszelkie imprezy, gdzie potrafi pokazać swoje umiejętności obsługi konsolety. Jego popisowy numer to granie z 3 decków, później już to było norma, wiec spróbował swoich sił wykorzystując 4 gramofony, zawsze gdy ma taką możliwość używa ich w pełni.

Umek zagości u nas z podcastem Behind The Iron Curtain w każdy wtorek o godzinie 23:00.


Ponad 10 lat temu na Ibizie (bo gdzie indziej?) sięgają podstawy założenia duetu Audiojack przez dwóch DJ'ów z Leeds - Richard'a Burkinshaw oraz James'a Rial. W ciągu ostatniej dekady szlifowali swoje umiejętności, by w końcu rozbujać parkiety klubów od Brazylii aż do Australii, prezentując najwyższy muzyczny poziom. Pomimo sukcesywnego rozwoju swojej kariery w 2005 roku, Jamie i Rich każde swoje kolejne kroki stawiają jak najbardziej przemyślane i robią wszystko, by w ich produkcjach można było usłyszeć świeże i doskonałe dźwięki. Audiojack, dzięki swym energicznym setom, zdołali zaprezentować się już w takich miejscach jak Kater Holzig, Ritter Butzke & Watergate (Berlin), Sankeys (Ibiza), Rex Club (Paris), Hive (Zurich), Harry Klein (Munich), Electric Pickle (Miami), Ego (Hamburg) jak również w przeszłości w przeróżnych miejscach w Londynie, Space in Ibiza, Zouk in Singapore oraz D-Edge w Brazylii.

Audiojack zagoszczą u nas z podcastem In the Gruuv w każdy poniedziałek o godzinie 21:00.


Progressive-trance’owy artysta, który z pędem wszedł w tym roku do rankingu DJ MAG top 100 znajdując się, na wysokim i zasłużonym 58-tym miejscu!
Sety znanego między innymi z kawałka „The Fusion” artysty są gratką dla fanatyków muzyki trance. Ściśle związany z Armadą, supportowany przez największe trance’owe „nazwiska” na świecie 24-letni obywatel Ukrainy. W jego niesamowitych utworach można usłyszeć głosy m.in. Any Criado, czy Cathy Burton.

Omnia zagości u nas z podcastem Omnia Music Show w każdy czwarty wtorek miesiąca o godzinie 22:00.


Uzależniony od wielu stylów muzycznych - od Hip Hop po nawet Punk - niemiecki DJ oraz wreszcie producent - Ulf Alexander. Okazuje się być jednym z najbardziej obiecujących debiutów ostatniego roku. Profesjonalnie mixuje od 2007 roku, jednak już w 2010 roku został doceniony przez większość, gdzie może prezentować odpowiednio dobrane dźwięki deep'u. Wygranie kilku konkursów oraz współpraca z wieloma DJ'ami być może pomogą mu jeszcze bardziej rozwinąć skrzydła w świecie muzycznym.

Ulf Alexander zagości u nas z podcastem Discothesque Radio w każdy pierwszy czwartek miesiąca o godzinie 20:00.


Ramon Tapia Urodził się w Holandii ale żył i wychował się w Antwerpii (Belgia). Przygodę z produkcją muzyki rozpoczął w wieku 16 lat. Eksperymentował z różnymi stylami począwszy od hardcore przez progressive, trance aż do minimal i techno. Po pewnym czasie, Ramon debiutował na labelu Corachi! (założony przez Zzino), później były wydawnictwa na sublabelu Music Man rec (Pocket) oraz w 2007 roku na Yellow Tail (sublabel Blu - Fin). Jednak największe triumfy święci ostatnio pod egidą Great Stuff, którego nakładem ukazał się jego mini album "Mini Jack".

Ramon Tapia zagości u nas z podcastem Say What? Recordings Show w każdy drugi czwartek miesiąca o godzinie 21:00.


Już jako nastolatek rozpoczął swoją przygodę z muyzką poprzez lekcje gry na gitarze. W wieku lat 16 zakupił AKAI MPC-2000 co zapoczątkowało jego obfitą znajomość z muzyką elektroniczną. Mając 21 lat przeniósł się do kolebki muzyki tanecznej jaką wtedy był Berlin. Jego następnym krokiem były muzyczne studia, które szybko przeobraziły się w pełnowymiarową muzyczną karierę. Na początku była to produkcja jingli i muzyki do reklam. Ciąglę zakochany w muzyce house mimo że nic oficjalnie nie wydał to jedno z jego demo znalazło się na Matt ‘Radio Slave’ Edwards, później pojawiając się za jego namową na labelu Rekids. Kolejnym ważnym wydarzeniem dla niego było spotkanie dwóch facetów o nazwie Ali i Basti - znanych również jako Tiefschwarz. Jak wyjaśnia Sante: "Szukali nowego inżyniera i wzięli mnie do ich labelu Souvenir gdzie miałem pełna swobodę w wydawaniu mojej muzyki". Patrząc na jego kalendarz produkcyjny można zauważyć wielką różnorodność i to jak szeroka jest jego popularność. Popularność od bastionów techno jak Cocoon do królów Big Roomowego housu Defected, aż do undergroundowych ulubieńców jak Desolat, Supernature i 8bit. Gdy tylko pyta się Sante aby opisał jego styl muzyczny, mówi, że tak naprawdę nie wie, jak to zrobić. Jego plany na przyszłość to wydanie długo oczekiwanego debiutanckiego albumu jako artysta oraz praca nad raczkującą marka AVOTRE, która jest labelem jak i linią odzieży.

Sante zagości u nas z podcastem Santé Radioshow w każdy trzeci czwartek miesiąca o godzinie 20:00.


Stefano mistrz muzyki house we wszystkich jej formach buduje swoją legendę od wielu lat. Pochodzący z włoch jeden z najbardziej cenionych DJ-ów swojego narodu. Produkcje jego można znaleźć niemalże w każdym zbiorze CD obecnych DJi grających muzykę elektroniczną. Gdy Stefano pojawia się za konsoletą DJe i klubowicze mówią, że dzieje się wtedy coś magicznego. Ludzie podczas jego setów całkowicie zatracają się w muzyce.
Stefano to wielki DJ jak i producent. Jego utwory pojawiały się nie raz na pozycjach pierwszych w notowaniach sklepu Beatport i to w wielu podgatunkach muzyki elektronicznej. W roku 2010 został nominowany na Beatporcie do "Breakout Artist of the Year” a następnie w roku 2011 nominowany do „Artysty Roku”. Co ciekawe w muzycznych rankingach przeskoczył on również inne gwiazdy sceny muzycznej jak Beyonce, Pitbull, Shakira, Lady Gaga zdobywając numer pierwszy notowania Billboard's Hot Dance chart. Jego sety zawsze zatrzymują ludzi na parkiecie do ostatnich jego brzmień. Stefano wciąż kontynuuje swoją muzyczną ekspansje poprzez dobrze znany wszystkim program radiowy o nazwie „Club Edition”, który pojawia się w stacjach radiowych 15 różnych państw na świecie. Jego label Deepefect przynosi wyjątkowe brzmienia seksownych technicznych dźwięków inspirowanych groovem nakreślonym przez najlepszych obecnych producentów: Stefano Noferini, Wally Lopez i Paolo Mojo.

Stefano Noferini zagości u nas z podcastem Deeperfect (Stefano Noferini's label) w każdy czwarty czwartek miesiąca o godzinie 20:00.


Swoja pracą wciąż umacnia się na pozycji najlepszego żeńskiego producenta muzyki elektronicznej jak i najlepszego DJa na świecie. Produkcje zapewniają jej często czołówki list na Beatporcie jaki i trzymają ją na szczycie sceny muzyki elektronicznej.

Sydney Blu zagości u nas z podcastem DeBLU Radio co 2 tygodnie w czwartki o godzinie 21:00.


Zapraszamy również do odsłuchiwania naszych dotychczasowych podcastów. Są to:

# Massive Collection Beats with Matthew Grey - każda środa o godzinie 18
# Global Control with Dan Price - każda środa o godzinie 19
# Top Selection with Diabllo - każda środa o godzinie 20
# Higher Level Of Music with Sandy Sharp - każda środa o godzinie 21
# From the Depths of the Earth with Chris Vestley - każda środa o godzinie 22
# Deep Love with Sebastian Szczerek - każdy czwartek o godzinie 22
# Purelax Session with Luke Greedy - każdy piątek o godzinie 20
# Tectonic Movements with Niklas Venn - każdy pierwszy i trzeci wtorek miesiąca o godzinie 21
# Fresh Trance Music with Rodney - każdy drugi i czwarty wtorek miesiąca o godzinie 21
# Sound of Feelings with Mound - każdy drugi wtorek miesiąca o godzinie 22
# Technical Vibe with Noemi Black - każdy trzeci wtorek miesiąca o godzinie 22


Wielkimi krokami zbliża się kolejna ważna data dla Polski - 11 listopada, Dzień Niepodległości. Bardzo duże znaczenie historyczne i ważna data dla każdego Polaka. Z tą datą wiąże się również meeting, który przygotowaliśmy dla Was właśnie na tą okazję.

"Made in Poland" to dwudniowa impreza promująca polski clubbing, polskich wykonawców i dj'i, którzy przez 2 dni będą grać dla Was na falach RadioTP.

10 listopada zapraszamy na "Before Made in Poland", na którym zagra ekipa RadioTP, natomiast 11 listopada na "Made in Poland" zagrają między innymi tacy goście jak: Dan Price, DenLine, Bream, Siasia, NextDJ, Roberto Bedross, Blinders, Cez Are Kane, Diverson & Soldberg, Fresh Lemons, Koe, Andromedha, Kamil Pankowski, Diabllo aka Coorby, czyli polscy Dj'e i producenci, których zaprosiliśmy do Nas specjalnie na tą okazję. W tym roku również postawiliśmy na młode oraz zdolne osoby. Jak sobie poradzą? Opinię pozostawiamy już Wam.

Bądźcie z Nami w ten szczególny dla Nas czas, a przekonacie się, że muzyczne mamy ogromny powód do dumy i naprawdę możemy się tym szczycić.

Wydarzenie będzie nadawane w RadioTP na kanale ClubMUSIC.
Poniżej znajdziecie najważniejsze linki dotyczące audycji.


Goście, którzy zostali zaproszeni na tą imprezę, to osoby być może dobrze przez Was kojarzone. Ale dla tych, którym te nazwiska niewiele mówią lub chcieliby się dowiedzieć więcej na temat poszczególnych wykonawców, zamieszczamy poniżej odnośniki do profili każdego z uczestników Made in Poland, w których można znaleźć kilka zdań o każdym z nich.

LINE UP:
DenLine / https://www.facebook.com/DenLine
Andromedha / https://www.facebook.com/andromedhamusic
Kamil Pankowski / https://www.facebook.com/pankowskiii
Dan Price / https://www.facebook.com/DanPriceOfficial
Diabllo aka Coorby / https://www.facebook.com/diablloakacoorby
Diverson & Soldberg / https://www.facebook.com/diversonandsoldberg
Next DJ / https://www.facebook.com/nextdjofficial
Blinders / https://www.facebook.com/blindersmusic
Koe / https://www.facebook.com/KoeMusic
Bream / https://www.facebook.com/Breammusic
Fresh Lemons / https://www.facebook.com/freshlemonsofficial
Roberto Bedross / https://www.facebook.com/robertobedross
Cez Are Kane / https://www.facebook.com/CezAreKane
Siasia / https://www.facebook.com/Siasia.DSR

Linki:
Strona Główna RadioTP - http://radiotp.pl
Forum RadioTP - http://radiotp.pl/forum/
Odsłuch w odtwarzaczu - http://www.radiotp.pl/playlists/play.m3u
Odsłuch player online - http://radiotp.pl/play/
RadioTP na FaceBook - http://fb.com/radiotp
Wydarzenie na FaceBook - https://www.facebook.com/events/217024935145001

Dodatkowo zachęcamy do zaglądania na Forum RadioTP. W zakładce 'Wydarzenia w Radiu' z każdego dnia odbędzie się ankieta, w której możecie wskazać, który set Wam spodobał się najbardziej, jak również wyrazić opinię o każdym grającym dj'u - to wszystko dostępne również dla gości odwiedzających forum - bez rejestracji!

Do usłyszenia,
Ekipa RadioTP oraz oficjalni partnerzy medialni wydarzenia: HouseMafia.pl, GlobalTrance.pl, 4clubbers.com.pl, SoundUniverse.pl

TPPARTNERZY