Nadawanie z Traktorka

Macie pytania? Piszcie! Postaramy się odpowiedzieć na wszystkie pytania dotyczące Dj'ki, produkcji muzyki, czy samej tematyki muzycznej.
Awatar użytkownika
elk
Posty: 6
Rejestracja: 2011-02-09, 20:15
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Nadawanie z Traktorka

Post autor: elk »

Czesc!
Czy ktoś z grających w radiuTP korzysta z Traktora do nadawania? Co z kwestią mikrofonu? Jak to poprawnie ustawić? Chodzi mi głównie o majk bo adres serwera, port i nazwę broadcastu umiem wpisać :)
Ewentualnie jak skonfigurować krok po kroku inny program do nadawania, np shoutcast o którym widzę jest głośno na forum, ale jestem całkowicie zielony w tym temacie.
Liczę na pomoc

//edit, ok już ustawiłem majk na deck C.

GREENo

Post autor: GREENo »

Ja proponuje zrobic tak : w traktorze zostawic tak jak już masz z mikrofonem itd. i właczyć stereo mix nadawać przez wtyczke shoucast w winampie.... Wydaje mi sie ,że tak by było najlepiej . Bo ja też próbowałem przez traktora łaczyć sie z serwerem testowym ale nie dalo rady . Jeśli źle doradzam prosze innych użytkowników o poprawienie mnie :) Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Johnny
96 kbps
Posty: 252
Rejestracja: 2009-07-15, 11:49
Lokalizacja: Slovensko
Kontakt:

Post autor: Johnny »

Dokladnie popieram Greeno :)
W traktorze nic nie kombinuj. ustaw sobie wszystko w shoutcascie w zakladce Input.
Te ustawienia u Ciebie moga byc troche inne.

Obrazek

W regulacji nagrywania zaznaczasz stereo mix.


Obrazek

Awatar użytkownika
elk
Posty: 6
Rejestracja: 2011-02-09, 20:15
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: elk »

Rozumiem, że Traktor mi przekieruje do shoutcasta to co gram na żywo tak? Bo taki mam zamiar. Grać live na a i b, c majk, d jingle.
Pobrałem winampa i shoutcast tylko nie wiem jak się teraz do niego samego dobrać Q_q

GREENo

Post autor: GREENo »